Nye teamsLedige pladserArbejd med BNIFind et teamBNI-tipsOfte stillede spørgsmålAnsøg om partnerskabGuldklubben

 

 

 

 

René Bruun, adm. direktør for BNI Danmark, deler ud af tanker og erfaringer om alt fra relationsopbygning, markedsføring, salg, BNI-aktiviteter mv. 

Blogindlæggene fungerer som tips og tricks til dig som BNI-partner, så du får mest muligt ud af dit partnerskab. 


Regler, regler, regler...

Nogle gange hører vi folk sige, at BNI har mangle regler. Og ja, vi har regler. Jeg mener, at vi har lige nøjagtig de regler, som er nødvendige for at drive en succesfuld, global forretningsorganisation. Regler eksisterer for at støtte en proces og en struktur, som hjælper teamet med at nå de resultater, de stræber efter.

Læs mere her

 

Kan du stave til SALG og MARKETING?

Alt for mange små og mellemstore danske virksomheder prioriterer produktion frem for salg og marketing. Men det er helt forkert, hvis målet ellers er at blive en succesfuld virksomhed.

Læs mere her

'Networking' - et værdifuldt håndværk

Nu mere end nogensinde tilmelder erhvervsfolk sig netværk af forskellige slags. Nogle gør det med stor succes, og andre synes ikke, at det med netværk fungerer for dem. Men hvorfor er der forskellige erfaringer og meninger om 'networking'?

Læs mere her

Hvad er du bedst til?

Det er bedre at være den bedste til én ting, end at være næstbedst til alting.
Markedet efterspørger specialister, ikke generalister. Derfor skal du tænke specialer ind i din markedsføringsstrategi. 

Læs mere her

Tillid, tillid, tillid 

Tillid er alfa og omega. Der er nemlig ingen, der vil handle med dig, hvis de ikke har tillid til dig. Det er altså ikke nok 'kun' at være god til sit fag.

Læs mere her

Forbered dine søgninger

For at kunne få noget ud af dine søgninger er du som BNI-forretningspartner nødt til at finde ud af, hvem dine BNI-kolleger kender, hvilke steder de kommer, hvilke foreninger og organisationer de er medlemmer af mv. 

Læs mere her

Hvad er business networking? 

For det første er det mund til mund-markedsføring, og for de fleste erhvervsfolk er det den mest effektive måde at skabe nye forretninger på. 
I indlægget foldes yderligere seks præmisser ud for business networking.

Læs mere her

60 sekunder - uden stopur

Nogle BNI-teams har valgt at anvende et 'Power Point-stopur' til at styre den tidsmæssige afvikling af ugens 60 sekunders søgninger, men det er ikke et velegnet redskab. Det er nemlig at sætte fokus på tiden på bekostning af indholdet.

Læs mere her

Travlhed er dårlig markedsføring 

Alt for mange erhvervsfolk siger, at de har travlt. Det er ikke godt for forretningen.
Det kan være godt at have travlt, hvis det betyder, at du har succes, men hvorfor siger du, så ikke bare, at du har succes?

Læs mere her

Det handler om dit ydre

BNI handler grundlæggende om personlig markedsføring.
For hver enkel forretningspartner er det at skabe et solidt image baseret på tillid og troværdighed. 

Læs mere her

The BNI Hour of Power

Bruger du bare én time om ugen på dit BNI-team, kan du øge dit salg betragteligt. Vi kalder det 'The BNI Hour og Power'. 

Læs mere her

netværk, BNI, referenceorganisation